2012. október 19., péntek

 Az első randi, ha ez randi...



-Szia Jessica, én vagyok az, Harry. -mondta a telefonba.
-Oh, szia Harry! De mégis honnan tudtad a telefon számomat?? -kérdeztem meglepve.
-Ashley adta meg.
-Értem, de Ashley telefonszáma honnan van meg neked??
-Twitteren kérdeztem meg tőle. Megkértem rá, hogy ne szóljon neked, olyan, tudod, szóval meglepetésnek akartam.
-Oh, hát, alaposan meglepődtem. -mondtam már mosolyogva. -Na, és..
-Nos...
-Mért hívtál? -kérdeztem értetlenül.
-Jah, tényleg. -mondta nevetve. -Csak azt szeretném megkérdezni, hogy öööö.... ~Ilyenkor már éreztem, hogy zavarban van.
-Igen?
-Szóval, csak azt szeretném megkérdezni, hogy eljönnél-e velem vacsorázni?
Amikor ezt kimondta, sikoltoztam volna örömömben, de nem akartam hülyének kinézni.
-Persze, ha csak nem randiról van szó. -direkt úgy csináltam, hogy hallja, hogy annyira nem vettem komolyan ezt a mondatot, a felénél elnevettem magamat. Gondolhattam volna, Harry rögtön el kezdett mentegetőzni, sokáig tartott, amíg elmagyarázta neki, hogy csak vicceltem. Nem gondoltam, hogy ennyire megijed. Legközelebb 2-ször is átgondolom, hogy mit mondok neki.
-És, mikor vacsoráznánk? -kérdeztem már elfáradva, mert 10 perce megállás nélkül csak beszéltem és beszéltem, mert nehéz volt nekem is ilyen sokáig mentegetőznöm.
-Ömnn, úgy este 8 körül megfelel? -hallottam, nagyon ideges.
-8-kor tökéletes lesz, akkor szia.
-Szia. Jaj, majdnem elfelejtettem, eléd mehetek? Csak ha nem veszed dulakodásnak.
-Persze, gyorsan lediktáltam a címemet, elköszöntünk, majd elmentem átöltözni. Előkészítettem estére a ruhámat, ezt a szettet választottam:
Ezután felhítam Ashley-t, hogy igazán megmondhatta volna, hogy Harry mire készül.
-Jó, nem kell mindjárt leordítani a fejemet! -próbált csitítani.
-Oké, bocsi, csak nagyon izgulok, elvégre nem minden nap randizunk egy ilyen tökéletes sráccal... ~Amikor ezt kimondtam, görcsbe rándult a hasam. Még izgatottabb lettem, és csak azon járt a fejem, hogy csak azért hívott-e meg, mert barátkozni akar velem, vagy azért, mert én is tetszem neki, mint ő nekem.?
Ezen sokat gondolkoztam, ezzel ment el az egész napom. Amikor már sötét volt, csörgött a telefonom:
-Szia Jessica! Itt Harry! 10 perc múlva ott vagyok.
-Oh, már ennyi az idő? Teljesen kiment a fejemből!
-Akkor ne menjek? Nem szeretnél eljönni velem? -hallottam a hangján, hogy nagyon csalódott, és szomorú.
-Nem, dehogyis, nem arról van szó, csak elfelejtettem, nyugodtan jöhetsz, gyorsan felöltözök!
-Oké, de ha nem akarod, nem kell jönnöd.
-De, szeretnék, na de ne beszéljük itt el az időt, gyere már! -mindketten elkezdtünk nevetni, és hallottam Harry hangján is, hogy ettől teljesen kivirult.
-Oké, sietek, szia!
Ezzel le is tette a telefont. Én gyorsan átöltöztem, lerohantam a lépcsőn, minden tükörben megnéztem magamat, mert azt akartam, hogy az esténk tökéletes legyen.
10 perc múlva hallottam, hogy kigördül a ház elé egy kocsi. Kinéztem az ablakon, és Harry állt ott mellette, beállította a haját a tükörben, kiszállt, és csodálta a házunkat. Szép, nagy lakásunk van, egyenletesen kifestett falak, nagy udvar, medencével, rengeteg virág. Lesétáltam a lépcsőn, kinyitottam az ajtót, és ránéztem Harry-re. Elegáns fekete frakk-ban volt, fekete cipőben, szépen kifésült hajjal.
-Szia Harry! Köszöntem neki, majd nyomtam 2 puszit az arcára, amitől látam, hogy teljesen elpirult.
-Szia Jessica, hogy te milyen csinos vagy! Majd elmosolyodott, én pedig elmerültem gyönyörű zöld szemeiben.
Kinyitotta nekem az ajtót, majd amikor beszálltam, ő is beszállt, majd elindította az autót.
-Na, és hová megyünk? -kérdeztem tőle, feléfordulva.
-Az meglepetés. -ő is rámnézett, és akkora mosolyt csalt az arcára, amitől teljesen elolvadtam.
Úgy negyed óra múlva megálltunk egy gyönyörű tó mellett, ismét kinyitotta nekem az ajtót, én pedig csak tátott szájjal néztem a gyertyákat, a 2 padot, és azt a rengeteg gyümölcs-tálat, amely ott hevert a földön, egy piknikkosár mellett, egy hatalmas takarón.
-Hűha, Harry, ez csodaszép! -feléfordultam, majd egy még nagyobb puszit nyomtam az arcára, mint az előző.
-Hát, sokat dolgoztam vele. -rámnézett, és elkezdett nevetni. Én nem értettem mért, csak akkor értettem meg végre, amikor odajött egy pincérruhában egy férfi, és megkérdezte Harry-től:
-Remélem tetszeni fog az asztaluk, sokat dolgoztam vele. -ezután a kezét Harry felé nyújtotta, gondolom borravalóért nyúlt. Hazza ezt nagyon viccesen vette, és adott neki egy pacsit.
Sokat beszélgettünk, Harry viccből kinyitott egy Kubu-t, amivel koccintottunk is. :D
Nagyon sokat nevettünk. Hogy megmondjam őszintén, eddig azt hittem, Harry csak úgy falja a nőket, igazi nőcsábász, de ma este megismertem: nagyon jó humora van, kissé szégyenlős, és nagyon aranyos.
Amikor véget ért a vacsora, Harry hazavitt. Ismét kinyitotta nekem az ajtót, és odakísért az ajtóhoz. Sokat izgultam ez a pillanat miatt, mert tudtam, hogy Harry mindig csókolózik az első randin. Ez most se lett volna másképp: Harry felém hajolt, átkarolt, de én inkább csak nyomtam egy puszit az arcára, elköszöntem tőle, és bementem. Ezután még visszamosolyogtam Harry-re, ő meg értetlenül állt ott, gondolom azt hitte, minden vágyam, hogy megcsókoljon. Bevallom, tényleg szeretném, de megijedtem. Bementem a házba, és elkezdem a fejemet verni a falba. "Te hülye, te hülye, mért nem csókoltad meg?!?!" Ezzel ment el 20 percem. Ezután ránéztem az órára, és láttam, hogy már 11 óra van. Felmentem, átöltöztem, és eltettem magamat holnapra. De még láttam a reflektor-fényeket az ablakon keresztül, ígyhát kinéztem. Harry-t letámadták a paparazzik, még a 2. emeleten is lehetett hallani, hogy folyamatosan kérdezgetnek: "Ki ez a lány?" "Honnan ismered?" "Ő a barátnőd?" Emiatt kissé kiborultam, Harry meglátott az ablakban, és intett, úgy hogy ne vegyék észre: mennyek be, el tudja intézni. Még vagy egy fél órát kint voltak, majd harry-nek elege lett, és elhajtott. Én nagy nehezen elaludtam, de sokszor fel is ébredtem, mert rémálmok gyötörtek: az egyik az volt, hogy Harry megharagudott rám, hogy nem csókoltam meg. Tudtam, hogy ez hülyeség, de akkoris nagyon rosszul éreztem magamat emiatt. Egy másik álmom pedig az volt, hogy Harry-vel soha többé nem találkoztam, mert el kellett költöznie, és így sosem volt lehetőségem megcsókolni. Reggel álmosan felébredtem,bekapcsoltam a laptopomat, felmentem twittere, volt 5 új követőm: Real_Liam_Payne; Louis_Tomlinson; Harry_Styles; Zayn_Malik; és Niall_Horan. Ahogy mentem lejjebb, láttam egy linket, amit a kedvenc magazinom tett közzé, rákattintottam, és ezzel találtam magamat szemben: 
"A One Diirection szívtiprója, Harry Styles becsajozott. Legalábbis, ezt állítják azok a bennfettesek, akik állítólag tegnap látták őket megvacsorázni gyertyafények mellett, és utána a ház mellett csókolóztak, bár ezen meg sem lepődünk, hiszen Harry-nek bőven akad rajongója. Styles úr hírhedté vált a nála idősebb nők iránti rajongása miatt, de most mégis egy nála 2 évvel fiatalabb lánnyal találkozgat. -R.H."
Ez kissé felzaklatott, de nem igazán akartam foglalkozni ezzel, inkább lementem megreggelizni. Miután megettem a mützlimet, átakartam menni Ashley-hez, de amikor kinyitottam az ajtót, mindenütt nyüzsögtek a fotósok... Nem akartam egy kérdésre sem válaszolni, ezért inkább átvergődtem rajtuk, és elindultam Ash háza felé. Gyorsan odaértem, meg is lepődött, ugyanis neki is nagyon szokatlan volt ez a sok fotós. Bezárkóztunk a házba, és elkezdtünk beszélgetni. Éreztem, hogy nagyon fel van dobva, de nem értettem mért, tehát megkérdeztem.
-Mi az? Talán valami jó dolog történt veled? -ránéztem mosolyogva, de ő inkább csak a kezét nézte, és babrálta az ujjait.
-Igazából Niall-ről lenne szó... -kezdett bele a mondandójába, de a felénél felkiáltottam:
-Összejöttetek?! Úristen! Gartulálok! -átöleltem, elkezdtem vele ugrálni, ő ezt eléggé furcsán vette, és folytatta:
-Tegnap este elhívott egy randira, elmentünka Nando's-ba, beszélgettünk, elmondta, hogy Demi nem az esete, és amikor hazakísért, megcsókolt...
-Juj! Hát ez csodálatos!
-Na, de most ne rólam beszéljünk, hanem rólad! Mi volt tegnap Harry-vel? -majd egy önelégült vigyort csalt az arcára, mert úgy érezte, hogy ez az egész az ő műve.
-Hát, -kezdtem el én is. -Nagyon jól telt az este, jól szórakoztunk, de amikor hazakísért, meg akart csókolni...
-Oh, tehát akkor már meg is volt az első csók?!
-Nem...
-Mi?!?! -ő ezen nagyon meglepődött. -Mértnem?!
-Megijedtem, és gyorsan inkább nyomtam egy puszit az arcára, majd berohantam a házba, ennyi!
-De legalább megvolt a falba-verem-a-fejemet-hadművelet? -kérdezte röhögve.
-Igen, de 10 perc helyett 20 percesre sikeredett. -ekkor már mindketten nevettünk.
Addig-addig beszélgettünk, amíg el nem ment az összes fotós, és haz tudtam osonni.
Amikor kinyitottam az ajtót, egy elég furcsa látvány fogadott... 
A kövi részt nemsokára kitesszük. :)) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése