2012. október 19., péntek

 Lehet, hogy mégis csak lesz itt valami??



*Amikor beléptem, elég furcsa látvány fogadott: Anyu, és az 1D együtt teázgat...
-Hali, ti meg mit kerestek itt? -kérdeztem kissé meglepve, ugyanis nem volt mindennapos látvány...
-Szia kicsim! Áthívtam a fiúkat, mert megszerettem volna ismerni, hogy kikről is áradozol folyton... -befelyezte volna a mondatát, de közbeszóltam:
-Nem is szoktam áradozni, csak..csak.... -a fiúk láthatták, hogy elvörösödtem, ugyanis elkezdtek kuncogni.
-Most azonnal fejezzétek be, vagy a tea nem a szátokban fog landolni! -förmedtem rájuk, erre ők elnémultak, és lefagytak. -Nyugi, csak vicceltem!
-Áh! -mondták egyszerre, mint akik tényleg nem tudták.
Leültem melléjük a kanapéra, és elkezdtem teázni én is.  Amikor befejeztük, anya elment bevásárolni.
-Felmegyek a szobámba, mindjárt jövök.
-Hova mész? -kérdezte Liam.
-Áh, csak átöltözök, nem akarok ilyen koszos ruhában lenni.
-Mitől lett ilyen koszos? -kérdezte Harry meglepetten.
-Hát, amikor kimentem az ajtón, letámadtak a paparazzik, elkezdtem előlük futni, és egy párszor elestem.
-Te jó ég! ugye nem esett bajod?!?! -kérdezte Harry, de meglepett, hogy ezen mennyire megijedt.
-Ömnn, nem, de mért ijedtél meg ennyire? -nem bírtam ki, hogy ne kérdezzem meg, nagyon érdekelt.
-Öh, hát csak úgy...
Ezen mindenki elkezdett nevetni, csak Harry ásta volna el magát nagyon mélyre, biztos nagyon kínosnak érezte a dolgot, ezért megsimítottam a haját, amitől rögtön felvidult.
-Na, van kedvetek medencézni? -kezdtem bele a mondandómban. -Nos? Van medencénk, itt van hátul a kertben.
-Oké! Pont a tengerpartra akartunk menni, úgyhogy hoztunk magunkkal fürdőgatyát.
-Tökéletes, akkor ott van a mosdó, a 3. ajtó balra, öltözzetek át! Én megyek, és a szobámban átöltözök. -mosolyogtam rájuk. Ezt a fürdőruhát választottam: 
Úgy 20 perc múlva kész is lettünk. Mindneki kiment, de éreztem, hogy valamit forralnak ellenem...
-Sziasztok! Látom készen vagytok!
-Igen.
-Zayn, te biztosan be mersz menni?? -nevettem el magam a többiekkel együtt.
-Igen, nagy fiú vagyok, nem félek egy kis víztől!
-Oké, akkor, ugorj be! -mondtam nekik.
-Jó! -erre Zayn bele is ugrott.
Úgy 10-15 másodpercig a víz alatt volt, , azután már kezdtem aggódni, ugyanis nem jött föl.
-Zayn, Zayn! -ordibáltam, de mivel nem jött föl, beleugrottam.
-Zayn! Zayn!!!!! -ekkor már könnyes volt a szemem, és lemerültem. Ott volt Zayn befogta az orrát, és a víz alatt röhögött. Feljöttünk, majd ráförmedtem:
-Zayn! Ezt többet ne csináld! Úgy megijedtem! -mondtam könnyes szemmel.
-Nyugi! Már egy hete megtanultam végre úszni. Nem kell értem aggódni! -ekkor már mindenki nevetett, rajtam kivül. Amikor ezt kimondta, én elkezdtem sírni az ijedségtől.
-Jajj, ne már! Ne sírj! -mondta Zayn, majd a többiekkel együtt odament hozzám, és átölelt. Én bosszúból belelöktem őket a vízbe.
-Hé! Ez meg mi volt?!?! -kérdezte Niall.
-Hát, nem hagyhattam ki! Muhahahaaa! -elnevettem magam, de ők megfogtak, és behúztak a vízbe.
-Figyeljetek, mi bemegyünk egy kis piáért.
-Oké, a hűtőben találtok valamit inni. Harry, te nem mész? -kérdeztem meg tőle.
-Nem, én itt maradok, baj? -kérdezte félig nevetve, félig lazán. Már amennyire tudott az lenni, mert tök vizes volt.
-Oké, nem baj.
Amikor bementek a srácok, Harry odaúszott hozzám, és beszélgetést kezdeményezett.
-Szia Jessica!
-Szia, Harry!
-Szép napunk van, nem de?
-De. Mért beszélsz úgy, mintha most látnál először?
-Csak mert.
Ekkor elkezdtünk nevetni. Harry csak közelebb, és közelebb jött hozzám, a végén már kicsit túl közel.
-Harry! -mondtam neki.
-Mi az?! -kérdezte meglepetten.
-Mit csinálsz?!
-Semmit, mért szeretnéd, hogy csináljak valamit? -kérdezte huncut mosollyal az arcán, amire annyi volt a reakcióm, hogy vállba böktem.
Ezután Harryvel egybeakadt a tekintetünk, és ismét elkezdett közeledni. Ekkor már nem zavart, hagytam magam. Meg akart ismét csókolni, de pont kijöttek a többiek, ezért elhúzódtunk egymástól.
-Sziasztok! történt valami érdekes? -kérdezte Louis.
-Öm, nem, mi történt volna? -kérdeztem tőle.
-Nem tudom, azt mondjátok meg ti! Mért vagytok ilyen közel egymáshoz? -Liam meglepődött, ezért megkérdezte.
1 órát még áztunk, aztán bementünk. Én felmentem a szobámba, a többiek vissza a mosdóba,  kivéve Harry-t. Ő követett a szobámba.
-Hello. -mondta, amikor kinyitotta az ajtómat.
-Szia, mit keresel itt?
-Ööö, szerettem volna befejezni, amit elkezdtünk a medencében... -ekkor odalépett hozzám, belenézett a szemembe, és...

Nos, nemsokára kirakjuk a kövi részt is. :)) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése