2012. október 19., péntek

 Az első csók



*Ööö, szerettem volna befejezni, amit elkezdtünk a medencében... -ekkor odalépett hozzám, belenézett a szemembe, és megcsókolt... VOLNA, ha nem nyitottak volna be a srácok, hogy nem vagyunk-e éhesek...
-Ömnn... itt meg mi a fene folyik?! -kérdezte Louis huncut mosollyal az arcán.
-Semmi, de mért nem tudsz kopogni?! -kérdezte Harry eléggé dühös hangnemben.
-Csak meg szerettük volna kérdezni, hogy nem jöttök-e le enni, mert én már nagyon éhes vagyok! -lépett ki Lou háta mögül Niall.
-Persze, csak még átöltözök, aztán már szaladok is. -mondtam, ezután ránéztem Harryre, hogy nyugodtan kimehet. Szerencsére hamar fogta az adást, ezért ment a fiúk után. Amikor kimentek, gyorsan magamra kaptam valamit, és mentem is le vacsizni. A srácok pizzát rendeltek, ami személy szerint nekem nagyon ízlett. Miután megettünk mindent, Louis kitalálta, hogy felelsz, vagy merszezzünk. Amikor először pörgettem, Liam-re mutatott az üveg. 
-Ömnn, felelek.
-Oké, kivel csókolóztál először?
-Egy lánnyal!
-Nem mondod?!
-Oké, csak vicceltem, igazából nem nagyon emlékszem, de azt hiszem még általánosban az egyik osztálytársammal. Oké, én pörgetek!

Persze az üveg nyele felém állt meg, szóval nekem kellett csinálnom valami kínos dolgot, mert gondolom a srácok nem fognak megkímélni.

-Merek!
-Rendben, ööö... áh! Megvan! Csókold meg Niall-t!
-Na azt már nem! -mondta Harry kissé idegesen, de hallatszott a hangján, hogy majd felrobban a dühtől.

Erre a mondatra mindenki felkapta a fejét, és kérdőn néztek Harryre.

-Oké... -mondtam, és már hajoltam volna Niall felé, ha ő nem szalad oda hozzám, és nem csókol meg ő.
-Niall! Én odamentem volna, nem kell egyből rám ugrani! -és ezzel le is löktem magamról. 

Harry-n nagyon látszott a féltékenység...

-Hey, nem akartok nálunk aludni??
-De! De, majd megmutatnád, hol alszunk?? -kérdezte Zayn.
-Persze! -azzal fel is kísértem őket, és meg is mutattam nekik, hol fognak aludni. Mekkora mázli, hogy pont 5 vendégszobánk van! Egyenként megmutattam nekik, hol fognak aludni. 

Kb. éjfélkörül, már mindenki álmos volt, ezért elindultunk aludni. Én előtte még bementem a mosdóba megmosakodni, de eszembe jutott, hogy Harry most hogy érezheti magát. Ilyen közel engedtem magamhoz, aztán meg meg csókolok előtte valakit, ráadásul az egyik legjobb barátját! Halkan odaosontam Harry szobájához, és boldogan vettem észre, hogy még ég nála a villany. Vettem egy mély lélegzetet, és bekopoktam. 

-Ki az, és mit akarsz? -jött belülről egy eléggé unott hang. 
-Nem bírok aludni, és beszélgetni akartam. Látom, még téged sem nyomott el nagyon az álom. -Bementem, de erre nem válaszolt semmit. 
-Figyelj, szeretném, hogy tudd, nekem az a "csók" nem jelentett semmit. Nekem Niall csak egy barát, és az is marad. 

Még mindig a telefonjával matatott, de láttam az arcán azt az elégedett mosolyt.

-Te meg mért mosolyogsz ennyire? -tettem fel a hülye kérdést.
Erre sem mondott semmit, csak rám mosolygott. 

-Nos, nekem mennem kell. Szia. -indultam volna ki, de visszarántott, és megcsókolt...

Csókunkat csak a lentről jövő ordibálás szakította meg, amire rögtön le is szaladtunk... Amikor leértünk nagyon megijedtünk...

*Nos, remélem tetszett. :)) Ha meglesz az 2 komment, akkor már rakjuk is a kövi részt. ;) *

3 megjegyzés:

  1. sziia:)

    Úgy gondoltam,hogy mivel jól írsz és nagyon szép is az oldal ezért megajándékoználak egy díjjal:)

    Remélem örülsz majd neki:) Puszii:D

    És ha nem tudnád ki vagyok akkor erről az oldalról talán beugrik : http://www.facebook.com/pages/-Forever-Young-/217014055065801

    VálaszTörlés
  2. Aww. *w* Nagyon szépen köszönjük. :)) <3

    VálaszTörlés
  3. MEG VAN A MÁSODIK KOMMENT, YOU SON OF A MINT

    VálaszTörlés